یونیتی یک موتور بازی سازی Cross-Platform است که توسط شرکت Unity Technologies توسعه یافته است و برای توسعه بازی برای PC، کنسول های بازی، گوشی های موبایل و وبسایت ها مورد استفاده قرار می گیرد. اولین بار در کنفرانس توسعه دهندگان جهانی اپل در سال 2005 تنها برای OS X معرفی شد، اما از آن زمان تاکنون گسترش داده شد تا بیش از 15 پلتفرم راپشتیبانی کند. این نرم افزار، بسته توسعه نرم افزاری (SDK) پیش فرض برای کنسول Wii U است. این موتور APIهای زیر را هدف قرار می دهد: Direct3D روی ویندوز و Xbox 360؛ OpenGL روی Mac و ویندوز؛ OpenGL ES روی اندروید وIOS؛ و APIهای مخصوص کنسول های بازی های ویدئویی. یونیتی قابلیت فشرده سازی texture و تنظیمات رزولوشن را برای تمام پلتفرم های تحت پشتیبانی این موتور دارد و از Bump Mapping، Reflection Mapping، Parallax Mapping، Screen space Ambient Occlusion (SSAO) ، Dynamic Shadows با استفاده از Shadow Maps، Render to Texture و افکت های پس از پردازش Full Screen پشتیبانی می کند. تنوع پلتفرم موتور گرافیکی یونیتی می تواند یک Shader با چند نوع متفاوت و خصوصیات declarative fallback فراهم کند و به یونیتی توانایی تشخیص بهترین واریانت برای سخت افزار ویدئویی کنونی را می دهد و اگر هیچ کدام سازگاری نداشتند، به یک Shader دیگر برمی گردد که ممکن است بخی ویژگی ها را قربانی عملکرد کند.در دوره آموزشی Udemy Learn to Code by Making Games - The Complete Unity Developer به طور کامل با یونیتی، ویژگی های آن و نحوه کدنویسی در آن آشنا می شوید.
سرفصل های دوره آموزشی Udemy Learn to Code by Making Games The Complete Unity Developer:- بخش 1: مقدمه و راه اندازی- بخش 2: برنامه نویسی عمومی- بخش 3: Text101 - ماجراجویی متن- بخش 4: UI- بخش 5: بلوک شکن- بخش 6: مدافع لیزری - بخش 7: قطعی باغ: گیاهان در مقابل زامبی کلون- بخش 8: بولینگ- بخش 9: زامبی دونده FPS- بخش 10: چوب دوقلو 2.5D- بخش 11: بازی Ahoy Matey RTS- بخش 12: گام های بعدی
حجم: 13.5 گیگابایت دانلود - بخش اول دانلود - بخش دوم دانلود - بخش سوم دانلود - بخش چهارم دانلود - بخش پنجم دانلود - بخش ششم دانلود - بخش هفتم دانلود - بخش هشتم دانلود - بخش نهم دانلود - بخش دهم دانلود - بخش یازدهم دانلود - بخش دوازدهم دانلود - بخش سیزدهم دانلود - بخش چهاردهم
رمز فایل : www.p30download.com